1.1 Käesolevad Võrtsukala OÜ e-poe (edaspidi: Võrtsukala) müügitingimused (edaspidi: tingimused) kehtivad Võrtsukalast ostmisel internetiaadressilt www.vortsjarvekalad.ee. Toodete müüja on Võrtsukala OÜ (edaspidi: müüja), juriidiline aadress Saeveski, Valma küla, Viljandi vald, Viljandi maakond, Eesti, 70121, registrikood 11464079, tel 53826762, e-posti aadress vortsjarvekalad@hot.ee. Tingimustega reguleeritakse õigussuhteid, mis tekivad müüja ja Võrtsukalast toodete ostja (edaspidi: klient) vahel.
1.2 Müüjal on õigus ühepoolselt tingimusi muuta ja täiendada, avaldades uued tingimused internetiaadressil www.vortsjarvekalad.ee.
1.3 Kliendil on kohustus enne tellimuse esitamist tingimused üle lugeda ja need kinnitada. Soovi korral on võimalik need ka salvestada ja välja printida.
1.4 Kasutades Võrtsukala veebikeskkonda muus keeles kui eesti keeles, kajastatakse vastavas keeles ka tingimused. Tõlgete mitmeti tõlgendatavuse korral lähtutakse eestikeelsest versioonist.
1.5 Klient nõustub Võrtsukalast tellimuse kinnitamisega tingimustes sätestatuga.
1.6 Võrtsukala veebikeskkonnas olevate toodete piltidel on illustreeriv tähendus.
1.7 Võrtsukala klienditeenindusega on võimalik ühendust võtta vaid kontaktide all olevast "Võta meiega ühendust" kirjalikust vormist.
2.1 Tellimusi saab Võrtsukala e-poes esitada ainult erakliendina. Ärikliendina saab tellimusi esitada ainult läbi e-maili, kontakteerumise vormi või telefoni teel.
2.2 Klient valib Võrtsukalast välja soovitud toote/tooted ja lisab tellimusse.
2.3 Klient valib tellimuse üleandmise viisi ja koha ning sisestab vajalikud isikuandmed.
2.4 Klient kinnitab tellimuse ja tasub kogu tellimuse eest müüja poolt pakutud maksekeskkondades. Klient kontrollib enne tasumist, et tellimuses kajastatud tooted, kogused ja hinnad vastavad kliendi tegelikule soovile.
2.5 Pärast pangalingiga tasumist tuleb kliendil vajutada nupule "Tagasi kaupmehe juurde".
2.6 Tellimuse ja makse kättesaamise kohta saadab müüja kliendile automaatse e-kirja.
2.7 Müüja alustab tellimuse täitmist, kui klient on tellimuse kinnitanud ja tasunud kogu tellimuse eest. Pärast tellimuse komplekteerimist saadetakse kliendile e-posti teel arve-saateleht. Kui arve-saatelehel esineb vigu (mittesoovitud kaubad, kogused vmt), tuleb kohe ühendust võtta klienditeenindusega.
2.8 Kui müüjal ei ole tellimuse komplekteerimisel tellitud toodet võimalik soovitud koguses anda, võetakse ühendust kliendiga ning pakutakse asendust analoogse tootega (edaspidi: asendustoode). Toode asendatakse vaid kliendi nõusolekul.
2.9 Kui müüjal ei ole võimalik toodet asendada või klient ei ole andnud müüjale nõusolekut toote asaendamiseks, tagastatakse puuduoleva toote maksumus vastavalt punktile 7.6.
2.10 Kui asendustoote müügihind ja/või kogus on väiksem võrreldes kliendi poolt tellitud toote müügihinna ja/või kogusega, tagastab müüja kliendile toote ja asendustoote müügihinna vahe vastavalt punktile 7.6. Kui asendustoode on kallim võrreldes tellitud tootest, peab klient vahe juurde maksma.
2.11 Toodete transportimiseks pakitakse tooted selliselt, et tagada nõuetele vastavad tingimused ja toote värskus transportimisel, kuni paki kliendini jõudmiseni.
2.12 Müüjal on õigus määrata toodetele vähim ja suurim kaal/kogus, mida kliendil on võimalik tellida.
2.13 Müüjal on õigus loobuda tellimuse täitmisest, teavitades sellest klienti e-posti teel koos loobumise põhjusega. Juhul, kui müüja loobub tellimuse täitmisest, tagastatakse tellimuse maksumus vastavalt punktile 7.6.
3.1 Toodete hinnad Võrtsukalas on toodud eurodes ning sisaldavad käibemaksu.
3.2 Toodetele kehtivad ostu tegemise hetkel Võrtsukalas kuvatud hinnad. Juhul kui müügihind on toote kättesaamise ajaks muutunud, jääb jõusse tellimuse vormistamise hetkel kehtinud hind.
3.3 Klient tasub tellimuse eest ettemaksuna täies ulatuses Võrtsukalas näidatud viisidel. Tellimuse maksumusele võib lisanduda teenustasu vastavalt kliendi ja panga- või krediitkaardi väljastaja vahel sõlmitud lepingule. Tasumine toimub väljaspool Võrtsukala turvalises keskkonnas - pangalingiga tasumisel vastava panga turvalises keskkonnas. Müüjal puudub ligipääs kliendi panga ja kaardi andmetele.
3.4 Juhul, kui klient valib tellimuse müüja poolt kohale toimetamise (s.t ei tule ise tellimusele järele), lisandub müügihinnale teenustasu vastavalt tingimuste punktile 4.
4.1 Tellimusi on võimalik kätte saada kas määratud Võrtsukala kauplusest, määratud terminalist või saadetakse kliendi poolt näidatud aadressile kulleriga.
4.2 Tellimuste kättesaamine kaupluses:
4.2.1 Võrtsukala kaupluses toimub tellimuste väljastamine kaupluse lahtiolekuaegadel ning kauplusest väljastades ei lisandu tellimusele lisatasu.
4.2.2 Tellimuse saab klient kätte isikut tõendava dokumendi (ID kaart, pass, juhiluba) ja tellimuse numbri esitamisel. Isikut tõendava dokumendi puudumisel võib müüja jätta tellimuse väljastamata.
4.2.3 Müüja ei vastuta kliendile tekkinud kahju eest, kui müüjast mittetulenevatel põhjustel on kolmandad isikud saanud oma valdusse unikaalse tellimuse numbri ja selle alusel on tellimuse kätte saanud.
4.2.4 Müüja hoiab tellimusi valitud väljastamise päevast järgmise päeva lõpuni. Kui klient ei tule järgmise päeva jooksul peale valitud väljastamise päeva tellimusele järele, loetakse klient tellimusest loobunuks ning ostusummat ei tagastata.
4.3 Tellimuste kättesaamine kulleriga:
4.3.1 Tellimuste kättesaamiseks kulleriga soovitud aadressil, tuleb tellimuse vormistamisel valida sobiv piirkond (kas Viljandi linna piires või üle Eesti) ning sisestada täpne aadress kuhu soovitakse kaupa saada. Tellimuste kohaletoimetamine kulleriga toimub võimaluse korral samal päeval kui klient on sellega eelnevalt nõus olnud või 1-5 tööpäeva jooksul peale tellimuse vormistamist.
4.3.2 Kulleriga tellimuste kättesaamisel lisandub arvele teenustasu vastavalt hinnakirjale.* Tasu suurus sõltub kohaletoimetamise aadressist ja paki kogukaalust. *Sisaldab tellimuse komplekteerimist, pakendeid ja transporti valitud aadressile.
4.3.3 Juhul, kui tellimuse maksumus kokku, ilma kohaletoimetamise tasuta, on vähemalt 100€ (sisaldab käibemaksu), ei lisandu maksumusele kohaletoimetamise tasu ainult Viljandi linna piires.
4.3.4 Tellimus toimetatakse määratud aadressile varasemalt etteteavitatud ajal. Tellimuse üleandmise täpne päev selgub peale kauba komplekteerimist ning see saadetakse kliendile SMS-na sellele numbrile, mis ta tellimuse vormistamise hetkel müüjale esitas. Täpne üleandmise aeg lepitakse kulleri ja kliendi vahel kokku telefoni teel.
4.3.5 Klient peab tagama tellimuses märgitud aadressil tellimuse vastuvõtmise. Juhul, kui klient ei vasta telefonile ja/või ei taga tellimuse vastuvõtmist kulleri esmakordsel jõudmisel ning ei suuda välja pakkuda mõlemale poolele sobivat alternatiivset aega/kohta, loeb müüja, et klient on tellimusest loobunud ning ostusummat ei tagastata.
4.3.6 Juhul, kui tellimus jääb õigeaegselt kätte toimetamata müüjast tulenevatel asjaoludel, teavitatakse klienti sellest tellimuses esitatud kontaktandmetel, leppides samas kokku uue kätte toimetamise aja. Uues ajas kokkuleppe mittesaavutamisel on kliendil õigus tellimusest loobuda ning müüja tagastab kliendile tellimuse maksumuse vastavalt punktile 7.6.
4.4 Tellimuste kättesaamine terminalist:
4.4.1 Tellimuste kättesaamiseks terminalist, tuleb tellimuse vormistamisel valida kohaletoimetamise viisiks "terminalist terminali" ning valida listist sobiv piirkond (täpne aadress toodud valikus). Tellimuste kohaletoimetamine toimub 1-5 tööpäeva jooksul peale tellimuse vormistamist.
4.4.2 Terminalist tellimuste kättesaamisel lisandub arvele teenustasu vastavalt hinnakirjale.* Tasu suurus sõltub paki kogukaalust. *Sisaldab tellimuse komplekteerimist, pakendeid ja transporti valitud aadressile.
4.4.3 Tellimus toimetatakse määratud aadressile müügitingimustes määratud ajavahemiku jooksul. Tellimuse kättesaamise täpne päev ja orienteeruv kellaaeg saadetakse tellimuses esitatud telefoninumbrile sõnumina üks päev enne paki reaalset saabumist. Tellimuse terminali jõudmisel saadetakse tellimuses esitatud telefoninumbrile vastavasisuline sõnum.
4.4.4 Klient peab tagama tellimuses märgitud aadressil tellimuse vastuvõtmise saabumisega sama päeva jooksul terminali lahtiolekuaegadel. Juhul, kui klient ei komplekteeri tellimust samal päeval peale sõnumi saamist terminali lahtiolekuaegadel, ei vastuta müüja kauba riknemise eest ning ostusummat sellisel juhul ei tagastata ega kaupa ümber vahetata. Kui kaubale ei minda järgi ka järgneval päeval enne 12.00-i, siis loeb müüja, et klient on tellimusest loobunud, mistõttu ostusummat ei tagastata ning kaup saadetakse müüjale tagasi.
4.5.1 Toodete kahjustumise või kadumise risk läheb üle kliendile kauba kättesaamisest. Seetõttu on oluline hinnata ja kontrollida enne kauba vastuvõtmist pakendi üldist seisukorda (kas on katki, juba avatud vms), et kaitsta ennast kulleri poolt põhjustatud kahjustuste eest.
4.5.2 Tellimuse kättesaamisel on kliendil kohustus kontrollida toodete vastavust arve-saatelehele.
4.5.3 Kui toodete kontrollimisel ilmneb, et toodete hulgas on mitte tellitud, defektseid, katkises pakendis tooteid, tuleb sellest koheselt teavitada müüja klienditeenindust.
5.1 Müüja tagab kliendi poolt esitatud isikuandmete kasutamise vaid kooskõlas isikuandmete kaitse seadusega, eelkõige ulatuses, mis on vajalik tellimuse täitmiseks.
5.2 Müüja töötleb kliendi isikuandmeid järgmistel eesmärkidel:
5.2.1 Võrtsukalas esitatud tellimuse täitmine
5.2.2 Võrtsukalas kliendisuhete haldamine ja kliendiga suhtlemine
5.2.3 Kliendi päringutele vastamine
5.2.4 Õigustatud huvi
5.2.5 Müügistatistika koostamine
6.1 Kliendil on õigus lepingust taganeda (tellimusest loobuda) 14 kalendripäeva jooksul alates tellimuse kättesaamisest täites selleks taganemise avaldus.
6.2 Taganemise avaldus ja tagastatavad tooted tuleb üle anda Võrtsukala kaupluses. Toodete tagastamisega seonduvad kulud kannab klient.
6.3 Kliendil on õigus lepingust taganeda, kui tooted on kasutamata ja rikkumata, sh originaalpakendis. Soovitame kliendil kõik tooted, mida ta soovib tagastada toimetada müüjani ühe korraga ja originaal-transpordipakendis.
6.4 Vastavalt võlaõigusseadusele ei kehti tagastamisõigus toodetele, mida oma olemuse tõttu ei saa tagastada, sealhulgas:
6.4.1 Tooted, mis ei ole kõlblikud tagasisaatmiseks tervisekaitse põhjustel
6.4.2 Jahutatud ja külmutatud tooted ning kiiresti riknevad (s.t märgistusega "Kõlblik kuni ...") tooted
6.5 Tagastamisele kuuluva toote seisukorra halvenemisel vastutab klient toote kasutamisest tingitud väärtuse vähenemise eest juhul, kui ta on toodet kasutanud muul viisil, kui on vaja asja olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks. Et veenduda eseme olemuses, omadustes ja toimimises, peab klient käsitsema ja kasutama toodet üksnes nii, nagu tal lubataks seda tavapäraselt poes teha.
6.6 Tagasimaksed, mida müüja teostab vastavalt käesolevatele tingimustele, tehakse 7 tööpäeva jooksul alates tellimuses kindlaks määratud üleandmise kuupäevast. Tagasimaksed tehakse kliendi samale arvelduskontole, millelt tellimuse eest tasuti.
7.1 Juhul, kui müüja oma kohustusi rikub, on kliendil õigus nõuda kohustuste täitmist, keelduda oma võlgnetava kohustuse täitmisest, nõuda kahju hüvitamist, hinna alandamist või taganeda lepingust.
7.2 Klient kohustub müüjat teavitama toodete mittevastavusest hiljemalt 1 päeva jooksul selle avastamisest ehk esitama pretensiooni.
7.3 Mittenõuetekohaste toodete korral saab esitada pretensiooni e-posti teel aadressile vortsjarvekalad@hot.ee. Pretensioonis tuleb märkida kliendi nimi ja kontaktandmed, pretensiooni esitamise kuupäev, tootel ilmnenud puudus ja esitatava nõude sisu ning lisada ostu tõendav dokument.
7.4 Müüja ei vastuta puuduste eest, mis on tekkinud pärast kauba üleandmist kliendile (näiteks valedel säilitamistingimustel ja/või -temperatuuril kauba säilitamisel tekkinud kauba riknemine).
7.5 Müüja ei vastuta tellimuse täitmisel kliendi poolt esitatud ebakorrektsetest andmetest tekkiva kahju või mis tahes muude tagajärgede eest, sealhulgas kohale toimetamise viivituse eest, kui see on tingitud asjaoludest, mida müüjal ei olnud võimalik mõjutada.
7.6 Müüja ei vastuta tellitud kauba mittesihipärasest kasutamisest tekkinud kahjude eest.
7.7 Müüja ja kliendi vahel tekkinud vaidlused lahendavad pooled läbirääkimiste teel. Kokkuleppe mittesaavutamsiel on kliendil õigus pöörduda Tarbijakaitseametisse (Pronksi 12, Tallinn, 10117, http://www.tarbijakaitseamet.ee) ja tarbijavaidluste komisjoni (Pronksi 12, Tallinn, 10117, http://www.komisjon.ee) vaidluse kohtuväliseks lahendamiseks või Harju Maakohtusse. Lisaks on kõikidele klientidele avatud e-kauplejatega tekkinud kaebuste lahendamiseks Euroopa Liidu elektrooniline keskkond ODR-platvorm (Online Dispute Resolution ehk veebipõhine vaidluste lahendamine) aadressil http://ec.europa.eu/odr.
Kalapood
E-R:
L:
P:
10 - 18
9 - 15
10 - 15
Tallinna tn 60, Viljandi, Eesti
Tel: +372 56244194
Kalasaal
E:
T-R:
L:
P:
8 - 15
8 - 16
8 - 15
9 - 14
Turu tn 16, Viljandi, Eesti (Viljandi turuhoone)
Tel: +372 58507343
©2024 by Võrtsukala OÜ, reg. nr 11464079. Kõik õigused kaitstud.